Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۱۳ بسته غذایی به نیابت از یاران امام زمان(عج) در رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط گروه جهادی امام محمد باقر(ع) منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، این ایام که با شیوع ویروس کرونا به همه ما سخت می‌گذرد، هستند عزیزانی که در تهیه اولیه مایحتاج روزمره خود به سختی و مشقت افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان خادمان ملت در تلاش است تا امکانات خود را پای کار بیاورد تا مرحمی باشد بر زخم‌های مردم و لبخندی باشد بر لب‌هایشان.

 

 

در همین راستا، در رزمایش کمک مؤمنانه در اولین قدم قرارگاه جهادی امام محمدباقر(ع) منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، تعداد ۳۱۳ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در حال توزیع بین نیازمندان آبرومند شهرستان بندرلنگه است.

 این رزمایش در ماه رمضان ادامه می‌یابد و در قالب کمک‌های مختلف، ظهور و بروز خواهد کرد.

۳۱۳ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان شامل؛ ۱۰ کیلو برنج، روغن مایع ۲ عدد، رب گوجه ۲ عدد، ماکارونی ۲ عدد، سویا، مرغ، بیسکویت، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، ماسک بهداشتی ۱۰ عدد می‌باشد.

 

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه هرمزگان رزمایش مومنانه بندرلنگه کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوشته زمین مانند یک سوپ فوق‌العاده داغ است که زیر پای ما می‌جوشد! آن پایین آنقدر آتشین است که مانند سنگی جامد نیست بلکه حالتی نیمه مایع دارد. این لایه زمین همان جایی است که باید اسرار چگونگی تغییر قاره‌های سیاره‌مان را طی زمان در آن جست. کافی است یک گوی کروی غول پیکر متشکل از گدازه جوشان را تصور کنید که قطعاتی پازل‌مانند به دورش قرار گرفته‌اند (الصاق شده‌اند). این قطعات همان صفحات تکتونیکی (یا صفحات پوسته زمین) هستند که روی گوشته جابه‌جا می‌شوند.

گوشته یکی از لایه‌های زمین است و درست زیر پوسته‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم قرار دارد. گرمای هسته زمین گوشته را گرم می‌کند، آنقدر گرم که بخشی از همین از سنگ را به یک ماده روان (اما همچنان ضخیم) تبدیل می‌کند. این سنگ مذاب ماگما نامیده می‌شود. هنگامی که ماگما از حفره‌ای از زمین به سمت بالا حرکت کند و خارج شود، آنگاه شاهد منظره فوران یک آتشفشان خواهیم بود. طی فوران آتشفشان جریان‌های گدازه‌ای به وجود می‌آید.  

حتماً تا به حال شنیده‌اید که زمانی تمام خشکی‌های زمین یکی بوده‌اند. تغییر مکان خشکی‌های زمین ناشی از تکتونیک صفحه‌ای است. به عبارت دیگر پوسته زمین از بخش‌های متعددی تشکیل شده که به دلیل گوشته نیمه‌مایع حرکت می‌کند یعنی صفحات تکتونیکی در بالای گوشته می‌لغزند. گاهی با هم برخورد می‌کنند که باعث زلزله می‌شود. در مواقعی از هم دور می‌شوند و سرزمین جدیدی را ایجاد می‌کنند (این سرزمین‌های جدید از خشک شدن ماگمایی پدید می‌آید که که از لایه پایین تراوش شده است).

بنابراین دفعه بعد که به نقشه زمین نگاه کردید یا درباره فوران آتشفشان‌ها مطالعه داشتید، به گوشته شگفت‌انگیز زمین و ماهیت نیمه مایع آن فکر کنید. ممکن است از چشمان شما پنهان باشد، اما حرکات آن، دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم را پدید آورده و زمین را به مکانی پویا و دائم‌التغییر تبدیل کرده است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم