Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به حضور سپاه تا پایان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا، گفت: رزمایش بزرگ مواسات شرق مازندران برگزار می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میاندورود، اظهار داشت: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با همکاری مردم و بسیجیان در راستای کمک مومنانه اجرا و امروز هزار و 500 سبدکالا شامل اقلام بهداشتی و موادغذایی نظیر برنج، مرغ، ماکارانی، سویا، رب و دیگر موادغذایی که هرسبد به ارزش سه میلیون ریال میان نیازمندان توزیع شد که حفظ کرامات انسانی در سرلوحه فعالیت ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت جلوه  ایثار میان مردم، افزود: محله شهید آهنگری که جز محلات آسیب دیده و محروم بود در راستای لبیک به فرمایشات  مقام معظم رهبری، یک خودرو سبد کالا برای کمک به نیازمندان قرار داده شد. برخی مردم در ایام کرونا مانند رانندگان،کارگران فصلی، اصناف دچار مشکل شدند. همچنین  هدف ما کمک به سفره نیازمندانی است که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند امداد و بهزیستی نیستند، بوده است.

اصغری بیان کرد: بیش از 62 روز از شیوع ویروس کرونا میگذرد و  بسیجیان و خیران در کنار مردم گامهای خوبی برداشتندو پنج هزار سبد معیشتی، پنج هزار بستههای بهداشتی و 120 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار گرفت.

امام جمعه شهرکرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه محدود به ماه مبارک رمضان ‌نیستاولین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد+ تصویرتوزیع بسته‌های معیشتی از هفته نخست ماه رمضان در گیلان؛ سپاه رشت مسئول توزیع کمک‌های "رزمایش مواسات" شد

فرمانده سپاه میاندورود ادامه داد: بسیجیان درپنج موضوع مدافعان سلامت، سفیران سلامت، ناظران سلامت، پشتیبان سلامت، مراقبان سلامت 30 ایستگاه سلامت برگزار کرد و 120 هزار ماسک،100 هزار دستکش توسط120 خیاط در 14کارگاه توسط بسیجیان تولید شد و در اختیار کادر درمانی و مردم قرار گرفت.

وی بیان کرد: 100 نفر از ناظران بسیجی در نانواییها مشغول به کار شدند تا نانواها را در دریافت پول از مشتریان و دادن نان کمک کنند. همچنین برخی از بسیجیان تحت عنوان مراقبان سلامت به کمک بهداشت و درمان شهرستان شتافتند. تعداد40 نفر از بسیجیان در سطح شهر و روستا به خانواده  بیماران کرونایی کمک کردند. رزمایش بزرگ رفع آلودکی در شهر سورک و 15 مرحله ضدعفونی کردن روستا و شهر اجرا شد.

انتهای پیام/ 682/ی

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رزمایش بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود