Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دولت آمریکا در خصوص ابتلای بخش وسیعی از نیروهای خود در سوریه به ویروس کرونا پنهانکاری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، ضمن غیر قانونی دانستن حضور نیروهای آمریکایی در سوریه، از ابتلای بسیاری از آن‌ها به ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه روسیاالیوم، زاخاروا در این خصوص گفت: مسئولیت سلامت و امنیت ساکنین مناطق تحت تسلط آمریکا در سوریه بر عهده آمریکاست.»

او در ادامه گفت که آمریکا به گزارش‌هایی که از شیوع وسیع ویروس کرونا در میان نظامیانش در سوریه وجود دارد، سرپوش نهاده است.

زاخاروا همچنین به گشت‌زنی مشترک روسیه و ترکیه در منطقه کاهش تنش در ادلب نیز اشاره کرد و افزود: «تلاش‌های ترکیه برای دور کردن افراد مسلح از بزرگراه راهبردی ام-4 ارزشمند است.»

وی در خصوص جنگ لیبی نیز گفت که مسکو در خصوص ادامه درگیری‌ها در این کشور نگران است و از سازمان ملل می‌خواهد تا نماینده جدیدی را در اسرع وقت برای تلاش در جهت آرام کردن اوضاع، تعیین کند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه سوریه آمریکا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶