Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:02:12 GMT

حضور ملخ‌ها داخل شهر جای نگرانی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۹۲۹۷

حضور ملخ‌ها داخل شهر جای نگرانی ندارد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر، سبز شدن مراتع و گرم شدن هوا شرایط برای رشد و تکثیر حشرات از جمله ملخ بومی فراهم شده است.

غلام حسین تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، سبز شدن مراتع و گرم شدن هوا شرایط برای رشد و تکثیر حشرات از جمله ملخ بومی  فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: با توجه به گرایش این ملخ های بومی  به نور، تجمع آنها خصوصا هنگام شب در کنار چراغ های روشن، نور افکن ها طبیعی است.

وی ادامه داد: این  ملخ ها هیچگونه آسیبی به مزارع و باغات وفضای سبز وارد نخواهند کرد وپس از حداکثر یک هفته کم کم جمعیت این ملخ ها خیلی کم خواهد شد.

تیموری اذعان داشت با توجه به شرایط اقلیمی استان احتمال تکثیر  انواع پروانه ها وسایر حشرات وحضور آنها در سطح شهر قطعی است  که جای هیچگونه نگرانی ندارد وبه مبارزه شیمیایی نیازی نیست.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: رنگ ملخ بومی قهوه‌ای مایل به خاکستری است وجثه بزرگی ندارد.


انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان کشاورزی رشد زاهدان ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»