Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای و موشکی ایران، ادعای مقامات آمریکایی و اروپایی در خصوص ماهواره نور فاقد وجاهت حقوقی است.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: قطعنامه ۲۲۳۱ فعالیت های موشکی را بطور مطلق منع نمی‌کند. سایر ممنوعیت‌ها نیز تنها شامل موشک‌هایی می‌شوند که برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای و موشکی ایران، ادعای مقامات آمریکایی و اروپایی در خصوص ماهواره نور فاقد وجاهت حقوقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي نگهبان عباسعلي كدخدايي برنامه هسته ای آمريكا ماهواره قاصد نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم