Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۳ و نیم میلیون بسته حمایتی در دو مرحله در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در مصلای تهران در جمع خبرنگاران گفت: در طول اسفند ماه و تا قبل از نیمه شعبان شاهد بودیم که ملت ایران در حادثه ویروس کرونا نسبت به هموطنانی که درآمدشان کم شده بود، کمک و همراهی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آنکه مقام معظم رهبری در نیمه شعبان تحسین نمودند این حرکات مومنانه و همدلی ها را فرمودند چه خوب است ملت ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مومنانه از خود برجای بگذارد بسیج به عنوان فرزندان ملت ایران و به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی با محوریت ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج برنامه ریزی کرد تا کمک های مردمی را جمع آوری کند، این کمک ها هم نقدی و هم غیر نقدی بود.

رییس بسیج مستضعفین ادامه داد: بعد از جمع آوری و شناسایی اقشار آسیب دیده از این حادثه که نیازمند کمک هستند به صورت محلی و دقیق که تحت پوشش سازمانهای حمایتی نیستند کمک های مردم که جمع آوری شده است با رعایت شان و منزلت آنها اهدا می شود.

سلیمانی با بیان اینکه در ۱۶ استان این برنامه درحال انجام است عنوان کرد: در برخی استانها صبح این رزمایش انجام شده و بقیه استانها بعد از ظهر این کار را انجام دادند.

وی افزود: امروزبیش از ۷۰۰ هزار بسته توزیع خواهد شد، از نیمه شعبان تا دیروز هم ۶۰۰ هزار بسته در سراسر کشور به صورت همسان بین نیازمندان در قالب رزمایش مومنانه توزیع شده است.

وی ادامه داد: در مجموع یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته از کمک های مردمی با ارزش ریالی متوسط ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این اقدامی که امروز در مصلای تهران مشاهده می کنید یکی از محورهایی است که به صورت گسترده در حال انجام است خاطرنشان کرد: حجم این کم‌ک ها در ماه مبارک رمضان به ویژه در روزاای آغازین ماه رمضان ۳ و نیم میلیون بسته است و تا ۱۵ ماه رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت ادامه خواهد داشت.

سلیمانی ادامه داد: مرحله دوم این کمک مومنانه از نیمه رمضان آغاز و تا عیدسعید فطر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مرحله اول رزمایش دو بخش است، بخش اول تا ۱۵ رمضان و بخش دوم تا عید سعید فطر که در هر مرحله ۳ و نیم میلیون بسته برآورد شده است که از سوی پایگاههای مقاومت بسیج و سپاه های استانی جمع اوری خواهد شد.

سلیمانی گفت: نمایندگان ولی فقیه در استانها، ائمه جمعه در شهرستانها، استاندارن و فرمانداران در این اقدام مومنانه مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: تلاش می شود این کمک ها به درستی به نیازمندان برسد و هیچ فرد نیازمندی نباشد که این کمک ها را دریافت نکرده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: این کمک ها از محل پولهایی که به حساب های اعلام شده واریز شده است تهیه شده ضمن اینکه کمک هایی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد هم در این رزمایش مشارکت داده شدند.

منبع: دانا

کلیدواژه: نیم میلیون بسته بسیج مستضعفین کمک مومنانه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان