Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا رفیعی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در یزد افزود: در این مورد مسوول فنی بهداشت دامپزشکی نیز به دستگاه قضایی معرفی شد ، امیدواریم این رفتار ناشایست دیگر تکرار نشود.

به تازگی فیلمی از معدوم کردن تعدادی جوجه یک روزه در فضای مجازی منشتر شد که واکنش های مختلفی را از سوی گروه های مختلف برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه گفت:  هم اکنون ۴۰ هزار نفر در دامپزشکی سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد هفت هزار نفر نیروهای دولتی هستند و ۳۳ هزار نفر هم در بخش خصوصی خدمت می کنند.
وی اضافه کرد: رسانه‌ها همواره به عنوان بخش مهمی از دامپزشکی یاری رسان ما هستند و در بسیاری از بیماری ها با اطلاع رسانی درست که از طرف آنها صورت می‌گیرد به تولید کنندگان هشدار می دهیم و از گسترش بیماری ها نیز جلوگیری می شود.

وی در ادامه تاکید کردکه کرونا باعث شد، زحمات زیاد تلاشگران عرصه سلامت به عینه دیده شود و بسیاری از ویروس های شناخته شده و یا ناشناخته وجود دارد که از جمله تب کریمه کنگو ،آنفلوآنزا و فوق حاد پرندگان که نه درمانی برای آن وجود دارد نه واکسن مشخصی، لذا با مجاهدت و تلاش دامپزشکی کشور و مشارکت همه بخش ها به ویژه رسانه ها توانستیم موفق به مهار آنها شویم.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: با وجود تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور ما وجود دارد در تمام حوزه های فراورده های دامی به لطف دانش و توانمندی داخلی و علم دامپزشکی و به کمک رسانه ها توانستیم سقف ۱۵ میلیون تن تولید را به دست آوریم و مجموعا سالانه تا سقف سه میلیون تن فراورده های خام دامی خوراکی و غیرخوراکی صادر می شود که نزدیک به یک میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور دارد.

وی در پاسخ به سووالی در مورد میزان خسارت کرونا به صنعت دام کشور گفت: در اعلام جهانی بیش از ۶ تریلیون دلار خسارت به دنیا اعلام شد، خوشبختانه در حوزه ما هر چند کووید ۱۹ به کمک تحریم آمد و زحمات زیادی را متحمل شدیم، هنوز هیچ گونه خسارتی در حوزه دامی کشور اعلام نشد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به حمایت هایی که از صنعت اسب استان یزد صورت خواهد گرفت اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات بین المللی و همچنین اعزام اسب به کشورهای دیگر نیاز به انجام و داشتن آزمایش های دامپزشکی مرتبط است که سال ۹۸ با اتحادیه اروپا تفاهم نامه ای امضا شد و آخرین تست های بین المللی از اسب ها انجام می شود و سال گذشته بیش از ۳۵ هزار اسب تست های دامپزشکی را انجام دادند و حمایت بزرگی از صنعت اسب کشور به ویژه استان یزد بود.

رییس سازمان دامپزشکی  امروز در سفر به یزد با تشکر از زحمات ۱۲ ساله علی اکبر حداد زاده، علی فاتحی نیا، را که پیش از این به عنوان رییس شبکه دامپزشکی  شهرستان ابرکوه فعالیت داشت،به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان یزد معرفی کرد.

همچنین حدادزاده به عنوان عضو کمیته مشورتی سازمان دامپزشکی و مسوول هماهنگ کننده بهداشت و دام عشایر کشور منصوب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت جوجه پروندهٔ خبری معمای معدوم‌کردن جوجه‌های یک روزه کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت جوجه ویروس کرونا یزد سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت جوجه سازمان دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه ریزی (معاونین) دادگستری کرمان اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آنها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

رییس کل دادضمن قدردانی از دستورات ۲۲ گانه ریاست قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی نمود و گفت:دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته اند.

حجت الاسلام حمیدی گفت:ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی