Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:35:12 GMT

هفت داعشی در شرق عراق کشته شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۹۵۶۷

هفت داعشی در شرق عراق کشته شدند

به گزارش پایگاه خبری "المعلومه" عراق، گروه اطلاع‌رسانی ارتش این کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این افراد در نزدیکی دریاچه "حمرین" در استان دیاله از پای درآمدند.

بر اساس این اطلاعیه، نیروهای مشترک در قالب فرماندهی عملیات دیاله در عراق توانستند عناصر تروریستی را در مخفیگاهشان محاصره کرده و در منطقه الخلاویه در نزدیکی دریاچه حمرین در منطقه قره تپه درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، عناصر تروریستی تلاش کردند به سمت دریاچه حمرین فرار کنند، اما جنگنده‌های عراقی آنجا را بمباران کردند که طی آن  علاوه بر کشته شدن هفت تروریست، مخفیگاه آنان نیز نابود شد.

 در این مخفیگاه مقادیر زیادی مواد غذایی، کپسول‌های گاز، بشکه‌های بنزین و اجناس دیگری نگهداری می‌شد که به همراه یک دستگاه موتورسیکلت و یک قایق داعشی‌ها در این عملیات منهدم شد.

روز دوشنبه نیز ۱۴ تروریست داعشی در حمله جنگنده‌های «اف ۱۶» این کشور در استان صلاح‌الدین (در شمال بغداد) کشته شدند.

نیروهای «الحشدالشعبی» از صبح دوشنبه این هفته عملیات جدیدی برای تعقیب و سرکوب عناصر گروه تروریستی «داعش» در استان «دیاله» در شمال شرق عراق، آغاز کردند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق گروه تروریستی داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است