Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: بیش از ۱۴ هزار بسته غذایی و معیشتی در اولین رزمایش کمک مؤمنانه آماده و بین نیازمندان استان توزیع شده و یا در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی عصر امروز حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: مقدمات رزمایش کمک‌های مؤمنانه بعد از سخنرانی رهبری در نیمه شعبان از ۲۳ فروردین‌ماه در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رزمایش شبکه عظیمی از بسیجیان، هلال‌احمر، اوقاف، کمیته امداد، سمن ها و تشکل های مردم نهاد تشکیل شد، بیان داشت: مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در تلاش‌های شبانه‌روزی همه افراد دست‌اندرکار در موضوع مشهود بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه طی سه مرحله در استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: مرحله اول رزمایش امروز آغاز شد و مرحله دوم این رزمایش همزمان با میلاد امام حسن(ع) و مرحله سوم در عید فطر برگزار می‌شود.

قاسمی اعلام کرد: در این مرحله از رزمایش ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر شناسایی شدند که از این تعداد 9 هزار و ۴۱۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد بودند و ۱۴ هزار و ۲۸۶ نفر هم تحت حمایت هیچ نهادی نبودند که در این مرحله بسته معیشتی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از طرح مواسات و کمک مؤمنانه ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در استان توزیع می‌شود، بیان داشت: از این تعداد بسته، شش هزار و ۴۵۰ بسته از بسیج و سپاه تهران ارسال شده و هفت هزار و ۷۷۵ بسته نیز به کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اعلام کرد: این بسته‌ها شامل هشت قلم کالا است و ارزش هر بسته برای خانواده‌های یک و دو نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانواده سه و چهار نفره ۳۰۰ هزار تومان، خانواده‌های پنج نفره به بالا ۵۰۰ هزار تومان است.

قاسمی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در مرحله اول رزمایش کمک‌ها به دست افرادی برسد که تاکنون از هیچ نهاد حمایتی کمک دریافت نکردند، عنوان کرد: خانواده‌هایی که در این مرحله از ردیافت کمک‌ها جا بمانند در مرحله بعد به آن‌ها کمک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی با هماهنگی کمیته امداد، هلال‌احمر و بهزیستی توزیع می‌شود، بیان داشت: مردم کمک‌های خود را به هر نهادی که بدهند، در نهایت مدیریت طوری صورت خواهد گرفت که موازی‌کاری نشود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پاسداران خراسان‌جنوبی حدود ۱۰۰ میلیون تومان را تعهد دادند که در فروردین و اردیبهشت‌ماه از حقوق آنان کسر شود و در سایر نیروهای مسلح هم این روند وجود دارد.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی رزمایش مومنانه سردار قاسمی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی کمک به نیازمندان کرونا سپاه پاسداران بسیجیان کسر حقوق همدلی فرمانده سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی کمک مؤمنانه ۱۴ هزار کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت