Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@23:46:19 GMT

پیدا شدن پیکر یک کوهنورد پس از ۸۵ روز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۹۷۸۲

پیدا شدن پیکر یک کوهنورد پس از ۸۵ روز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات گفت: دهم بهمن سال ۹۸ گزارشی مبنی بر مفقودی یک کوهنورد در منطقه علم کوه کلاردشت به هلال احمر اعلام شد که با تلاش ۶۵ نفر-روز امدادگر و انجام ۲۵ سورتی پرواز طی مدت طولانی اثری از این کوهنورد یافت نشد.

وی افزود: علاوه بر انجام جلسات بسیار، بررسی‌ های تخصصی و همچنین جستجوهای هوایی و زمینی این کوهنورد شیرازی پیدا نشد تا اینکه در تاریخ سوم اردیبهشت ۹۹، حدود ساعت ۱۷ از طریق بستگان فرد مفقود شده گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد وی توسط ۲ کوهنورد که در محدوده حادثه بودند به جمعیت هلال احمر کلاردشت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: بلافاصله فراخوان و هماهنگی با کوهنوردان داوطلب و امدادگر به تعداد ۶ نفر برای اعزام تیم عملیاتی به همراه تجهیزات کامل کوهستان انجام و در نهایت صبح امروز با هماهنگی نیروی انتظامی، هیات کوهنوردی و جمعیت هلال احمر کلاردشت عملیات انتقال پیکر انجام شد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس سازمان امداد و نجات مرتضی سلیمی مفقودی یک کوهنورد منطقه علم کوه کلاردشت پیدا شدن پیکر یک کوهنورد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان امداد و نجات مرتضی سلیمی منطقه علم کوه کلاردشت یک کوهنورد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر

۲۷۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از متأثر از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند / از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد :۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6099966 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۹ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان