Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی به حواشی اخیر بین قلعه نویی و پیروانی واکنش نشان داده است.

طرفداری- پس از تاخیر تیم سپاهان در روز بازی با پرسپولیس و 3.0 شدن بازی و جنجال های آن مسابقه در هفته بیستم، افشین پیروانی و امیر قلعه نویی از هر فرصتی برای بیان مستندات به نفع تیم های خود استفاده کردند و در این راه از هیچ کنایه ای دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 و سپس افشین پیروانی موضع‌گیری تندی علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان داشت. قلعه‌نویی در پاسخ به اظهارات پیروانی متنی کنایه‌آمیز منتشر کرد که البته با واکنش متقابل مدیر تیم پرسپولیس مواجه شد. قلعه‌نویی فعلا تمایلی به مصاحبه درباره این ماجرا ندارد اما شنیده می شود از پیروانی بابت اتهاماتش شکایت کرده است.

حالا سید مهدی رحمتی نیز به حواشی اخیر واکنش نشان داده و استوری زیر را منتشر کرده است:

امام علی (ع) فرمود: ((وقروا کبارکم، یوقرکم صغارکم)) به بزرگانتان احترام کنید، تا کوچکترها هم به شما احترام کنند. در این حدود 20 سالی که فوتبال بازی کرده ام، اشتباه کم نداشته ام اما هربار در خلوت فکر می کنم به خودم می گویم کاش می شد یکبار دیگر به عقب برگردم و دست همه کسانی که حتی یک روز برایم زحمت کشیدند را ببوسم و از آن ها حلالیت بگیرم. خیلی ها در ذهنم هستند، از ناصر حجازی تا منصور پور حیدری، از امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی تا شاغلام پیروانی و خیلی های دیگر که خودشان می دانند چقدر برایم عزیز هستند.

در این یکی دو روز اخیر می بینم که همه درحال موضع گیری علیه یکدیگر هستند اما به عنوان کوچکترین عضو خانواده فوتبال می خواهم خواهش کنم که همه این بحث را تمام کنند. همین  هفته پیش بود که بزرگان استقلال و پرسپولیس به خاطر یک اشتباه ساده علیه هم موضع گیری کردند و نزدیک بود احترام ها از بین برود به همین خاطر از همه خواهش می کنم این بحث را تمام و به روزهای خوب فکر کنیم. روزهایی که ما کوچک ترها احترام به بزرگ تر را فرهنگ سازی می کنیم. 

یا علی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال