Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان از روز شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: مراکز تعویض پلاک در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک در استان خراسان رضوی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری و برابر مطالبه شهروندان، مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس از بازدید دفاتر و مراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به این مراکز و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، براساس مجوز صادر شده از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، این مراکز در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای  سیاست‌های بهداشتی، مراقبتی و فاصله‌گزاری‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این مراکز به‌صورت زوج و فرد خواهد بود و به خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد و به خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج، ارائه خدمات خواهیم داشت.

دهنوی خاطرنشان کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان و شهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع در این مراکز و رعایت دستورات بهداشتی است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه، بازگشایی و از متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی ثبت نام به‌عمل خواهد آمد.

وی افزود: آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی از اسفندماه سال گذشته  در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و با توجه به کاهش میزان انتشار این بیماری و مراجعات و درخواست‌های مکرر شهروندان و متقاضیان دریافت انواع گواهینامه‌های رانندگی برای ثبت نام و آزمون‌های علمی و عملی، هیأتی متشکل از نمایندگان پلیس راهور، مؤسسه رهگشا و معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان، از آموزشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند بازدید به‌عمل آمد. 

دهنوی بیان کرد: در این رابطه برابر هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور ناجا، مجوز بازگشایی برای آ موزشگاه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های مشخص در اجرای فاصله‌گذاری هوشمند صادر شد و این مراکز از روز شنبه ششم اردیبهشت در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود. 

وی تاکید کرد: توصیه پلیس راهور به متقاضیان عزیز، رعایت دستورات بهداشتی و هرگونه تجمع و رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی است

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور خراسان رضوی مراکز تعویض پلاک آموزشگاه های تعلیم رانندگی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی روز شنبه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است