Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز بسته های معیشتی در جایگاه نمازگزاران صف به صف پشت هم قرار گرفتند تا این بار نماز عشق درگرفتن دست همنوعان جلوه گر شود تا شاید لبخندی به مهر بر لب محرومان و همان ها که آبرویشان گرانترین سرمایه زندگی شان و این روزها سفره خالی مهمان خانه هایشان است؛ بنشیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، رزمایش مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با دیگر شهرهای استان البرز با تهیه و توزیع ٨۵٠ بسته معیشتی و با حضور جمعی از مسئولان عصر امروز در مصلای امام خمینی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصلای امام خمینی فردیس امروز عطر عاشقی، مهر و همدلی پیچید تا 850 بسته معیشتی به دست نیازمندان برسد. امروز بسته های معیشتی در جایگاه نمازگزاران صف به صف پشت هم قرار گرفتند تا این بار نماز عشق درگرفتن دست همنوعان جلوه گر شود تا  شاید لبخندی به مهر بر لب محرومان و همان ها که آبرویشان گرانترین سرمایه زندگی شان و این روزها سفره خالی مهمان خانه هایشان است؛ بنشیند. طعم شیرین همدلی چنان است که حتی کودکان در کمک به نیروهای بسیجی از هم سبقت می گیرند و از همین حالا مشق عشق، همدلی و نوعدوستی را بر دل هایشان  نقش می کنند تا الگویی باشد برای همه عمر.

 

در حاشیه این مراسم که به صورت نمادین با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه،معاون سیاسی فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از بسیجیان  شهرستان فردیس برگزار شد؛ امام جمعه فردیس ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر لزوم کمک به نیازمندان تأکید کرد و افزود: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری رزمایش سراسری  مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان فردیس با شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های مردمی، در شهرستان فردیس اجرا می شود وبسته هایی با اقلام مصرفی مورد نیاز مردم تهیه شده که در اختیار آنها قرار می گیرد. 

 

 

حجت الاسلام علی اکبرایمانی با بیان اینکه بسیاری از مردم در شرایط تحمیل شده از کرونا، گرفتار  مشکلات اقتصادی شدند؛ گفت: از همه مومنان و متدینین دعوت می کنم در این رزمایش شرکت کنند  و به شکرانه زندگی آبرومندانه ای که خداوند به  آنها عطا کرده، در تهیه بخشی از نیازهای سفره افطاری مستمندان و گرفتاران در شرایط کنونی جامعه، مشارکت کنند. 

 

 وی با اشاره به نقش مؤثر مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، خاطر نشان کرد: رزمایش مساوات یک کار مردمی است.  در موضوعات مختلف  از دفاع مقدس تا وقوع حوادث طبیعی، هرجا مردم پا به میدان گذاشتند؛ موفق عمل کردیم. رزمایش مساوات باید به دست مردم به اجرا برسد و دستگاه های دولتی مردم را همراهی کنند. امیدوارم همه دست در دست یکدیگر در این امر خداپسندانه شرکت کنیم. 

در ادامه احسان علیزاده فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه اولین مرحله از رزمایش مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه با توزیع 850 بسته مواد غذایی بین نیازمندان در فردیس آغاز می شود؛ اظهار داشت: در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص کمک مومنانه به افراد محروم ومردمی که از شرایط کرونایی آسیب دیدند؛ سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه ها و مردم در این امر  مشارکت کرده و همراه با دیگر شهرهای استان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در فردیس آغاز می شود. 

 

علیزاده با اعلام این خبر که تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع 10 هزار بسته غذایی و بهداشتی در چندین مرحله اجرا خواهد شد؛ افزود: با شناسایی افراد محروم و آسیب دیده از طریق قرارگاه های محلی، پایگاه های بسیج و مساجد در مناطق مختلف، با حفظ کرامت و شأن خانواده ها به صورت محرمانه به دست آن‌ها می رسد.  

 

وی با بیان اینکه 4 هزارخانواده نیازمند در شهرستان فردیس شناسایی شده است؛ گفت: علاوه بر این  4هزارخانوار تحت پوشش کمیته امداد، 2 هزارخانوار تحت پوشش بهزیستی  از این طرح بهره مند خواهند شد و امیدواریم با مشارکت مردم و جمع آوری کمک های بیشتر بتوانیم بخشی از نیازهای مستمندان را تأمین و جلوه ای از جامعه مهدوی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی عشق رهبری استان البرز رزمایش مساوات شهرستان فردیس همدلی و کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی