Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقی از درگیری خود با علی خطیر می گوید.

طرفداری – علیرضا حقیقی، درواز بان تبم نساجی امشب (پنج شنبه) میهمان برنامه دورهمی بود.

به گزارش طرفداری، وی در این برنامه به سوالات زیر پاسخ داد:

کار خد را با گرفتن پنالتی علی دایی شروع کردی، چه حسی به این قضیه داری:

من 16 سال سن داشتم و دروازه بان سوم پرسپولیس بودم و دروازه بان دوم ما مصدوم بود و با اخراج دروازه بان اصلی من وارد زمین شدم و خدا کمک کرد، توانستم در اولین ثانیه بازی برای پرسپولیس توانستم پنالتی آقای گل جهان را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی در آن بازی 2 پنالتی زد که دومی را من گرفتم و همواره رابطه خوبی با ایشان دارم، بخاطراین پنالتی همواره او را اذیت می کنم.

چندسال سن داری؟

الان 32 سال دارم .

دماغ معاون باشگاه استقلال(علی خطیر) را تو شکستی؟

معاون باشگاه استقلال را هل دادم و داستان چیز دیگری است. او به من فحش داد و من نیز او را هل دادم، من حتی نمی دانستم وی معاون باشگاه استقلال است. من احترام خاصی برای این تیم قایلم و من به شخصه چیز های زیادی از ناصر حجازی به عنوان اسطوره یاد گرفتم، وی به من گفت که اگر لژیونر نشدی فوتبال را کنار بگذار.

در مور آن قضیه هم من اجازه توهین به خانواده خود را به کسی نمی دهم.

در پرسپولیس کم بازی نکردی؟

من تا چشم بازکردم در پرسپولیس بودم و هواداران این تیم لقب پسر پرسپولیس را به من دادند ، در تمام رده های سنی این تیم بازی کردم و در 21 سالگی به روسیه رفتم و هم اکنون در خدمت تیم پرهوادار نساجی هستم. اگر الان هم در پرسپولیس نیستم بخاطر این بود که در نیم فصل به مشکل مالیاتی خوردم و بازگشتم.

به خاطر توهین به داور در نساجی توبیخ شدی؟

در نساجی توبیخ شفاهی شدم و بخاطر توهین به داور نبود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!