Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، نانسی پلوسی پنجشنبه افزود، در شرایطی که بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های آمریکا به ۱۰۰ میلیارد دلار نیاز دارند، جمهوریخواهان از درک این واقعیت‌ امتناع می‌کنند. 

پلوسی در جلسه مجلس نمایندگان آمریکا تصریج کرد، من فکر می‌کنم برای مردم واقعاً مهم است که بفهمند دعوای کنونی بر سر چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا این هفته به دلیل موافقت نکردن با بودجه کمکی و افزایش هفتگی ۴.۴ میلیون نفر بیکار، مورد انتقاد شدید دموکرات‌ها قرار گرفتند. 

بسته کمک‌های موقت ۵۰۰ میلیارد دلاری که از سوی برخی قانونگذاران به عنوان "ویروس کرونا ۳.۵" لقب گرفته است، عصر چهارشنبه در مجلس سنا تصویب شد. 

بخش زیاد این بودجه (۳۱۰ میلیارد دلار) برای تامین چک بازرگانان کوچک هزینه می‌شود، علاوه براین ۶۰ میلیارد دلار برای وام دهندگان مشاغل کوچک و بانک‌ها اختصاص می‌یابد. 
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ۸۴۹ هزارو ۹۲ نفر، تعداد جانباختگان ۴۷هزار و ۶۸۱ تن و بهبود یافتگان ۸۴ هزارو ۵۰ نفر اعلام شده است. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا مجلس سنا مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مجلس سنا مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی ویروس کرونا مجلس سنا مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد