Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به همراه سردار انصاری فرمانده انتظامی استان، جمیاری مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و جمعی از مدیران کل با تعدادی از خانواده هایی که درمعرض آسیب های اجتماعی قرار گرفته اند دیدار کردند.

"حسین کلانتری" با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه درهای رحمت و مغفرت بر روی همگان باز است و باید تلاش کنیم بالاترین بهره را از بهترین ماه خدا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توجه به طبقات اجتماعی و اقتصادی که نیازمند به حمایت و توجه بیشتری دارند را از بهترین اعمال در این ماه برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم سفره ای در این ماه خالی نباشد و در حد وسع و توان کمک های مومنانه و خیرخواهانه به دست نیازمندان برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سخنان و رهنمودهای بسیار ارزشمند و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کمک های مومنانه اشاره و تصریح کرد: این پویش و حرکت عظیم دینی و اسلامی در دنیا بی نظیر است و باید از همه ظرفیت ها و توان استان برای کمک به محرومین در همه مناطق شهری و روستایی استفاده شود.


کلانتری از تلاش های نماینده محترم ولی فقیه در استان، برادران سپاه و بسیج، خیرین استان و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر در انجام عمل مومنانه کمک‌رسانی به خانواده‌هایی که نیازمند حمایت بیشتری هستند قدرداتی کرد و ادامه داد: رسیدگی و یاری رساندن به خانواده‌های که به حمایت بیشتری احتیاج دارند یکی از پیام های مهم ماه مبارک رمضان است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی در این دیدار دستور ساخت و تهیه یک باب مسکن برای خانواده نیازمندی که به همراه مادر و دو فرزند دخترش زندگی می کند را صادر و تاکید کرد: تلاش می کنیم این منزل تا پایان امسال به این خانواده تحویل داده شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه و بويراحمد ماه رمضان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان