Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@16:54:55 GMT

بیماری ویروس کووید 19 در جزیره کیش مات شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۹۰۲

به گزارش ایلنا؛ دکتر محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  و با همکاری و همراهی تمام دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره کیش و بر اساس مصوبات پیشگیرانه ای که از سوی شورای سلامت کیش ابلاغ شد؛ بعد از گذشت 63 روز سرعت شیوع ویروس کرونا در کیش کم شده و در منحنی اپیدمی تاخیر ایجاد کرده  است

رضانیا افزود: بین نمونه هایی که در چند روز گذشته به آزمایشگاه مرجع  ارسال شده بود، مورد جدید شناسایی نشد و مجموع تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کیش ۵۲ نفر است و از این تعداد ۵۰ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و متاسفانه ۲ مورد فوتی داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رضانیا به یک مورد فوتی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اشاره داشت و گفت: این شخص مبتلا به بیماری سرطان کبد بود ولی با تشخیص پزشک معالج که مشکوک به کووید 19 اعلام شده بود با ضوابط بیماران کرونایی مراسم خاک سپاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از 63 روز بیمارستان کیش عاری از بیماران تنفسی مشکوک به کووید 19 است و تمام  بیماران از این بیمارستان ترخیص شدند؛ افزود: در شرایط کنونی کادر درمان بیمارستان توان مضاعفی را به دست خواهند آورد و با تمام توان مثل گذشته آماده ارائه خدمات با کیفیت در این بیمارستان خواهند بود.  

سخنگوی شورای سلامت کیش در ادامه خاطر نشان کرد: فعالیت محدودی برای بازار ها و اصناف کم خطر در جزیره کیش آغاز شده است و باید توجه ویژه ای بر رعایت ضوابط قرنطینه خانگی داشته باشیم و ضوابط فاصله گذاری را رعایت کنیم.

رضانیان در پایان افزود: اگر ضوابط بهداشتی رعایت نشود قطعا انتقال مجددا ویروس کرونا آغاز می شود و پیک دوم خطرناکی را برای ما در پی خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان خاک دستگاه های اجرایی سرطان ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد