Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) در شبکه پرس تی وی به بررسی میراث استعمار انگلیس در هندوستان خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین مهدیان ضمن واکاوی علل رواج دیدگاه برتری سفیدپوستان بر دیگر نژادها توسط کشورهای استعماری مانند انگلیس در میان مردم شبه قاره، نقش سیاستمداران هندی در مبارزه علیه ترویج و گسترش این دیدگاه را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه ضمن مروری بر تاثیر صنعت فیلمسازی در هند بر ترویج برتری سفیدپوستان بر دیگر نژادها به بررسی شکل گیری بازارها و صنایع پرسود برای انگلیس در پی گسترش دیدگاه های مرتبط با برتری های نژادی پرداخته خواهد شد.

این برنامه همچنین با اشاره به خشونت های اخیر علیه مسلمانان در دهلی، دلایل رویارویی افراط گرایان در هند با مسلمانان، تلاش آمریکا برای نادیده گرفتن مسلمانان در طرح معامله قرن و قدمت حضور مسلمانان و تاثیرات درخشان آن در فرهنگ و تمدن هند را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«شبه قاره» با اجرای محمد جان حسین جمعه 5 اردیبهشت ساعت 18:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 11:00 و 17:00 ، یکشنبه ساعت 01:00 بامداد، 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 12:00 روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندوستان شبه قاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از صحبت‌های گزارشگر صداوسیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در اروپا و آمریکا در میانه بازی فوتبال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!