Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مازندران گفت: در راستای عمل به منویات رهبری ستادهای استانی و شهرستانی " همت جوانانه، کمک مومنانه" توسط این اداره در مازندران تشکیل شد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جوانان استان مازندران در پی منویات رهبری درخصوص رزمایش "کمک مومنانه پیشگام حرکتی جوان‌مردانه برای همدلی و یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، فقرا و نیازمندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت در رزمایش کمک مومنانه و کمک به فقرا و نیازمندان و تدابیر وزیر ورزش و جوانان مازندران و ستادهای استانی و شهرستانی " همت جوانانه، کمک مومنانه" در مازندران تشکیل شد.

ییلاقی اشرفی تصریح کرد: این رزمایش با تمام ظرفیت‌های موجود این اداره کل و با محوریت جوانان استان در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان، کلیه ارکان هیأت های ورزشی، بسیج ورزشکاران، مجمع خیرین، قرارگاه‌های جهادی، جوانان، پیشکسوتان و سایر در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: این ستادها تا نیمه رمضان نسبت به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز که شامل؛ روغن، برنج، خاروبار مصرفی، کنسرو و مرغ و گوشت است، اقدام خواهند کرد و سبدهای کالایی آماده شده از روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به نیازمندان اهداء خواهد شد.

وی در پایان ضمن تأکید بر نقش فعال جوانان در همه برنامه‌ها و رویدادها، گفت: امیدواریم این میدان نیز عرصه تبلور همت جوانانه و کمک مومنانه باشد.

به گزارش فارس؛ چندی پیش نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جدید با حضور استاندار ،معاون سیاسی امنیتی، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و جوانان سراسر استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان ماه مبارک رمضان مازندران رزمایش ورزش و جوانان همت جوانانه کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است