Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از افزایش ۱۰ برابری وام های قرض الحسنه به کارگران و بازنشستگان در سال جدید با افزایش سرمایه بانک رفاه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسماعیل  للـه ‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران درباره افزایش سرمایه بانک رفاه گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سلامت، شفافیت و توانمندی یک بانک، نرخ کفایت سرمایه است که بر اساس استانداردهای بین المللی و اعلام بانک مرکزی این نرخ حداقل 8 درصد است و برای تقویت این نرخ در بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه بانک از23 هزار میلیارد ریال به 200 هزار میلیارد ریال موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: با موافقت سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، بهتر می‌توانیم به رسالت خود در ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کنیم.

للـه‌گانی تصریح کرد: این افزایش سرمایه، در دو بخش از فعالیت‌های بانک تأثیر ویژه‌ای دارد. پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و دیگری پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: با این افزایش سرمایه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و سایر تسهیلات به کارگران زحمتکش و بازنشستگان در سال جدید بیش از ۱۰ برابر خواهد شد و در آینده نیز وضعیت بهتر و مطلوب ‌تری خواهند داشت.

للـه‌گانی درباره نقش بانک در حوزه فعالیت‌های اقتصادی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم بانک رفاه کارگران کمک به فعالان اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان و بازرگانی و خدمات است تا با پرداخت تسهیلات مناسب، در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

وی در ادامه افزود: با افزایش سرمایه بانک، سایر شاخص های مهم و اساسی بانک از جمله نسبت سرمایه گذاری های بانک به سرمایه پایه، نسبت تسهیلات به سازمان تأمین اجتماعی و سایر شرکت های وابسته به سرمایه پایه تعدیل شده و قدرت و توانمندی این بانک افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پایان گفت: مرکز حمایت اجتماعی و اشتغالزایی مناطق محروم در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد که هدف خود را حمایت از رفع محرومیت و اشتغال در مناطق محروم کشور می داند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس وام شستا مدیرعامل بانک رفاه کارگران بازنشسته ها وام بازنشستگان وام بازنشستگان تامین اجتماعی لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزایش سرمایه بانک پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ‬ بررسی آمارهای جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین ۲۶ بانک، عملکرد ۱۸ بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد ۸۶۹ هزار و ۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، ۷۹۳ هزار و ۷۳۲ نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‌‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شده‌اند.

در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲، قرارداد ۳۴۱ هزار و ۸۳۷ واحد مسکونی به مبلغ بیش از ۱۵۳ هزار میلیارد تومان در بانک مسکن به امضا رسیده که بر این اساس بیش از ۵۷ درصد از کل تعهد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به عهده این بانک است.

وی ادامه داد: بنا بر آمار، بانک مسکن تاکنون بیشترین میزان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را در کل نظام بانکی کشور داشته است؛ چنانکه این بانک از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ و به تنهایی بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۳۲۱ هزار و ۵۹۹ واحد مسکونی پرداخت کرده که در تاریخ نظام بانکی بی نظیر است.

حسینی با بیان اینکه بانک مسکن با وجود کمبود منابع مالی، همواره تمامی تلاش خود را برای تحقق تعهدات دولت مردمی و خانه‌دار کردن مردم انجام داده و در این مسیر از منابع داخلی خود نیز بیشترین پرداخت ها را انجام داده است؛ افزود: این بانک به رغم دارا بودن تعهدات خود از جمله: تکمیل پروژه‌های متعدد برنامه‌ریزی شده، احداث پروژه‌های ساختمانی شامل یکصد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور و اجرای شهر خلیج فارس در سواحل هرمزگان، تمام توان و تلاش خود را برای اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و نیز تسهیلات متعدد تکلیفی و حمایتی به کار بسته است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: بانک مسکن در سال ۱۴۰۲ در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز نسبت به پرداخت ۴۴ هزار و ۸۸۵ فقره تسهیلات شامل انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه، خرید، تعمیر و ساخت مسکن معادل ۹۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال به خانواده‌ها اقدام کرده است.

حسینی افزود: همچنین بانک مسکن در سال ۱۴۰۲، ۳۴ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ۱۶ هزار و ۹۵۸ جوان پرداخته است.

وی گفت: پرداخت تعداد ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه بالغ بر ۸ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال در بخش‌های ساخت، تکمیل، معیشتی و کشاورزی در مناطق آسیب دیده در سال ۱۴۰۲ از اقدامات این بانک برای کمک به جبران خسارات و آسیب های وارده به هموطنان عزیز بوده است.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط