Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:16:19 GMT

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۱۷۵۴

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز منصوب شد

ایسنا/آذربایجان شرقی با صدور حکمی از سوی شهردار تبریز، سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز منصوب شد.

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز امروز با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز برگزار شد و طی آن، "علی طوماری" به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی طوماری در این مراسم گفت: مشکل اصلی کل دنیا در حوزه فناوری و اطلاعات نوین، بحث فرهنگ مردم و مسئولان در نحوه استفاده و مواجهه با این موضوع است.

وی با قدردانی از اعتماد شهردار تبریز به او به جهت حضور در این سازمان، اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز بابت اعتمادشان به بنده تشکر می‌کنم و از آقای فیضی که قدم‌های خوبی در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برداشته اند، قدردانی ویژه دارم.

وی ادامه داد: امروزه در بحث فناوری و اطلاعات نوین، شاید بزرگترین مشکل در کل دنیا بحث فرهنگ مردم و مسئولان است چرا که این موضوع همیشه تغییرات، نوآوری و به‌روزرسانی دارد و یک سری استرس‌هایی را به دنبال خود می.آورد.

طوماری عنوان کرد: در این راستا، باید در نخستین قدم، در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان کار شود تا آمادگی پذیرش و همسو شدن با فناوری وجود داشته باشد.

وی افزود: پس از بحث فرهنگ، مباحث مالی قرار دارد و می‌دانیم که پیش از این، بودجه سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز کم بوده است که البته این موضوع همیشه بوده و شاید هرگز برطرف نشود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اقداماتی انجام دهیم که در پایان سال عملکرد ما مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان عزیز باشد.

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات شهر تبریز در زمینه هوشمند بودن، اظهار کرد: بیماری کرونا که اخیرا همه دنیا را درگیر خود کرد، مشکلاتی را در تمام حوزه ها بوجود آورد اما در عین حال هم دیدیم که در کل دنیا و مشخصا در شهر ما چه اتفاقاتی افتاد و متوجه شدیم که در چنین مواقعی به چه امکاناتی نیاز داریم.

وی یادآور شد: بر این اساس می‌خواهیم با کمک و حمایت مدیران مجموعه شهرداری تبریز و با توجه تجربیاتی که شخصا دارم، در زمینه هوشمندسازی شهر اقدامات موثری انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، طوماری پیش از این به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی فعالیت داشته و قرار است برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه اطلاعات و ارتباطات را به خصوص در بخش هوشمندسازی شهر ادامه دهد.

در این جلسه از تلاش‌های احمد فیضی به عنوان مدیرعامل سابق سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • انتصابات جدید در گیلان
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد