Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز جمه با انتشار این خبر گزارش داد: نتایج تحقیقات جدید که از پادتن افراد مبتلا به این ویروس به دست آمده، نشان می‌دهد که حداقل حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر در این ایالت به این ویروس آلوده شده باشند، اما این درحالی است که آمار رسمی و تایید شده تنها ۲۶۹ هزار و ۷۵۶ مورد ابتلا را  تاکنون اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه خبری آمریکایی ادامه داد: نیویورک که اکنون با نزدیک به ۲۶۳ هزار مبتلا به ویروس کرونا به کانون مبتلایان به این ویروس در جهان بدل گشته، انتظار می رود شمار افراد مبتلا در آن ده‌ها برابر بیش از آنچه که پیشتر تصور می شد، باشد.

«اندرو کومو» فرماندار نیویورک در این باره گفت: شمار جان باختگان به ویروس کرونا افزایش خواهد یافت و آماری که از جان باختگان به این ویروس اعلام شده تنها مربوط به بیمارستان ها و افرادی  است که تحت مراقبت قرار داشته اند، آماری از فوتی های خانگی و غیر بیمارستانی در این زمینه اعلام نشده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، شمار جان باختگان به ویروس کرونا در آمریکا تسریع یافته، به گونه ای که آمار فوتی ها در یک ماه پیش در آمریکا تنها ۵۰۰ نفر بود که اکنون به بیش از ۵۰ هزار جان باخته رسیده است.

سابقه خبر!

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از دو میلیون و ۷۲۵هزار مبتلا رسیده که از این تعداد ۱۹۱ هزار نفر جان باخته اند، این درحالی است که شمار مبتلایان به «کووید-۱۹» درآمریکا به ۸۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر و جان باختگان آن نیز به ۵۰ هزار و ۲۴۳نفررسیده است.

آمریکا اکنون حدود یک سوم مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده و ایالت نیویورک نیز با ۲۶۳ هزار فردمبتلا و ۱۵هزار و۷۴۰ جان باخته بالاترین شمار مبتلایان به این ویروس در میان دیگر کشورهای جهان را دارا است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند