Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:17:58 GMT

پیش بینی وضعیت آب و هوا در آستانه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۱۹۴۸

پیش بینی وضعیت آب و هوا در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، امروز جمعه در بخش هایی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر دامنه های البرز و نواحی از شمال شرق کشور بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق  و وزش باد شدید موقت  و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد شده و در نواحی از شمال غرب و غرب کشور، دامنه های غربی البرز و دامنه های زاگرس مرکزی باعث بارش باران می شود. همچنین در بعد از ظهر شنبه در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

یکشنبه علاوه بر تداوم فعالیت سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، گستره نفوذ آن مناطقی از مرکز، شرق و جنوب کشور و همچنین سواحل دریای خزر را فراخواهد گرفت و از شدت بارش آن در استان‌های واقع در شامل غرب کاسته می‌شود.

دوشنبه فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمال شرق کشور محدود می‌شود و برای بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

اواخر دوشنبه سامانه از شمال شرق کشور خارج شده و سه شنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

شایان ذکر است از بعد از ظهر شنبه و طی روز یکشنبه در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

همچنین با عبور سامانه بارشی، یکشنبه بر‌ای نواحی شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و دوشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق کشور کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده سواحل دریای خرز و روز‌های شنبه و یک شنبه غرب خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

 

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شمال شرق کشور پیش بینی می شود بارش پراکنده سامانه بارشی سواحل دریای بخش هایی شمال غرب غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق واقعی کارگران دیده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با اعضاء ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کار‌های مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.
الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان این که حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبر دیگر این که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در نشستی از فعالیت‌های قرآنی صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود