Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@06:10:40 GMT

کرونا ۲۶.۴ میلیون نفر را در آمریکا بیکار کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۱۹۹۱

کرونا ۲۶.۴ میلیون نفر را در آمریکا بیکار کرد

خبرگزاری میزان- افزایش ۴.۴ میلیون نفری تعداد آمریکایی‌هایی که هفته گذشته درخواست حمایت از بیکاری خود را به ثبت رساندند نشان می‌دهد که محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با ویروس کرونا اقتصاد آمریکا را چالش‌های جدی مواجه کرده است. تاریخ انتشار: 10:01 - 05 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۲۵۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که بیکار شده و درخواست حمایت از بیکاری خود را به ثبت رساندند با نرخ بی‌سابقه تاریخی افزایش یافت و تعداد کل بیکاران ۵ هفته گذشته را به ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون نفر رساند.

طبق داده‌هایی که عصر پنجشنبه منتشر شد در هفته گذشته ۴.۴ میلیون آمریکایی درخواست دریافت حقوق بیکاری از بیمه را به ثبت رسانده‌اند.

محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با ویروس کرونا اقتصاد آمریکا را فلج کرده است.

هرچند تعداد بیکاری در این هفته ۸۱۰ هزار نفر از هفته قبل کمتر شد اما تعداد بیکاران پنج هفته اخیر با کل تعداد مشاغل اضافه شده در آمریکا از بحران اقتصادی بزرگ تا کنون برابر شد.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی کرده بودند این هفته ۴.۳ میلیون درخواست بیمه بیکاری در آمریکا به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم گرفتار آمریکا

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آمریکا بیکاری بحران اقتصادی هفته گذشته ۴ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟