Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شایان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مجموعه کالاهای اساسی تنظیم بازار پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت منجمد و مرغ منجمد است و در همین ارتباط نیز فقط حواله‌های برنج هندی و شکر در هفته آتی به شهرستان چابهار خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به تفکیک شهرستان دشتیاری از شهرستان چابهار، علاوه بر عاملان توزیع تعاونی روستایی، از تعدادی از کسبه شهر نوبندیان، شهر نگور و شهر پلان نیز بعنوان مباشر استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: یکی اهداف کار گروه تنظیم بازار شهرستان در سالجاری، توزیع کالاهای اساسی، با استفاده از توان فروشگاه زنجیرهای شامل فروشگاه افق کوروش، رفاه، اتکا و عاملان تعاونی روستایی و فروشگاه‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: در ایام پایانی سال نیز توزیع کالاهای اساسی شامل شکر،گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و روغن یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار در نقاط مختلف چابهار توزیع شده است.

شایان ادامه داد: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در چابهار وجود ندارد و کالاهای اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان‌های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر روند توزیع کالاها توسط بازرسان این اداره انجام می‌شود خاطرنشان کرد: از شهروندان چابهاری درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن صنعت معدن و تجارت کالاهای اساسی گوشت گوشت قرمز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کالاهای اساسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد