Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:51:25 GMT

۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سردشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۵۲۹

۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سردشت توزیع شد

سرهنگ پاسدار جبار فصاحت روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به نیازمندان و در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه، توسط پایگاه‌های شهری و روستایی بسیج در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، مرغ، پنج کیلوگرم قند و بسته بهداشتی است که ارزش هر بسته غذایی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

وی افزود: سپاه با تدابیر فرماندهی این نیرو در خصوص شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده جامعه هدف شهرستان اقدام و پنج هزار و 300 خانوار را شناسایی کرده است که در مراحل بعدی و در ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی در میان آنها توزیع می‌شود. 

معاون هماهنگ‌‎‌کننده سپاه سردشت اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این اقدام مومنانه را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۱۹۲۳ واریز کنند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با عراق قرار گرفته است. 

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن باید به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده ‌است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده رهبر معظم انقلاب شهری و روستایی قند گوجه فرنگی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود