Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت مودریچ در تابستان پیش رو، تکلیف بازگشت اودگارد به رئال مادرید یا ماندن او در سوسیداد را مشخص خواهد کرد.

طرفداری- با وجود نامشخص بودن سرنوشت فصل 20-2019 رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای بستن تیم خود در فصل 21-2020 است زیرا تعداد بازیکنان مازاد این در تیم در تابستان، بسیار زیاد خواهد شد و از این رو مدیریت این باشگاه باید به فکر چاره باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، مارتین اودگارد 21 ساله که به طور قرضی از رئال مادرید در رئال سوسیداد به میدان می‌رود، از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا بوده و با وجود قرارداد قرضی دو ساله او با سوسیداد، رئال مادرید می‌تواند هافبک نروژی را در تابستان به سانتیاگو برنابئو برگرداند. با این وجود، آینده اودگارد در رئال مادرید به وضعیت مودریچ در این تیم گره خورده است.

در صورتی که لوکا مودریچ که در تابستان 35 ساله خواهد شد تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد، اودگارد می‌تواند پیراهن لوس بلانکوس را برتن کند و در صورت ماندنی شدن مودریچ، اودگارد یک فصل دیگر در سوسیداد خواهد ماند. مودریچ یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما اینتر میامی، باشگاه دیوید بکام به جذب بهترین بازیکن جام جهانی 2018 علاقه‌مند است. به غیر از ماجرای اودگارد و مودریچ، رئال مادرید باید تکلیف بازیکنانی چون هامس رودریگز، گرت بیل و ماریانو دیاز که دستمزد بالایی می‌گیرند را هم مشخص کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025