Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:25:55 GMT

سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۶۸۷

سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در برنامه بهره برداری و بازدید از پروژه های عمران شهری گلپایگان گفت: فرآیند سازندگی کشور و اجرای طرح های عمرانی کشور با قوت پیگیری شده و حتی در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد که در حاشیه افتتاح پارک بانوان شهر گلپایگان، کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی و بازدید از کارخانه در حال ساخت بازیافت سخن می گفت، اظهار کرد: به موجب تاکیدات و مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای پروژه های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: با وجود شرایط کنونی اقتصادی و کاهش قیمت نفت، همه شهرداریها و دهیاریها کشور با تمام قوا پای کار بوده و می بینیم که شهرداری گلپایگان با تمام جرأت و جسارت ۵۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی برای این شهر طراحی و اجرا نموده که کار کمی نیست و نشان دهنده همت و همدلی اعضای شورای شهر، شهرداری و حضور جدی مردم است.

جمالی نژاد با یادآوری اینکه پروژه‌های مشارکتی همواره محرک توسعه شهرها و کمک کننده به توسعه جهشی شهرها هستند، گفت: خوشبختانه شهرهای میانی و کوچک کشور نیز هم همپای شهرهای بزرگ نسبت به اجرای پروژه های زیرساختی با مشارکت مردم و بخش خصوصی اقدام نموده و خیز بلندی برای سازندگی کشور برداشته اند.

وی همچنین از اقدامات شهرداری‌ها در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا قدردانی کرد.

کد خبر 420399

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد ویروس کرونا شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد

حسین اصغری گفت: طی برنامه‌ریزی و مشورت با استان‌ها، پروژه افزایش تولید در مناطق جنوبی کشور از طریق افزایش سطح زیر کشت و عملکرد تولید در واحد سطح و پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه در استان‌های نیمه شمالی کشور برای تولید پاییزه گوجه‌فرنگی در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

به گفته او، انتظار داریم با اجرای این دو پروژه حدود ۳۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی در فصل پاییز با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی تولید شود.

اصغری ادامه داد: در پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه گوجه‌فرنگی در استان‌های نیمه شمالی کشور، تلاش می‌کنیم بخشی از تولید به فصل پاییز منتقل شود.

او  افزود: توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی در استان‌های شمالی کشور مانند قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از آذر ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود، از این رو برای توسعه کشت داربستی این محصول حداقل باید در سطح یک هزار هکتار کار کنیم که هم اکنون هم نمونه‌های موفقی از کشت داربستی در استان‌های قزوین و بخشی از استان فارس داریم.

او افزود: علت تاکید بر توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی این است که با افزایش تولید، قیمت را کنترل کنیم.

اصغری ادامه داد: برای تولید گوجه‌فرنگی در کشت داربستی، از ارقام فضای باز استفاده می‌شود هرچند که ارقام مشترک و دومنظوره فضای باز و گلخانه‌ای هم داریم.

او توسعه کشت گوجه‌فرنگی در فضای باز در مناطق مستعد با هدف افزایش تولید را از دیگر برنامه‌های این دفتر اعلام کرد و گفت: استان‌هایی مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر و خوزستان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه