Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:17:23 GMT

ارلینگ هالند، بهترین مهاجم یک دهه آینده

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۳۰۲۸

ارلینگ هالند، بهترین مهاجم یک دهه آینده

مدیر ورزشی سالزبورگ در گفتگو با آاس به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته و می‌گوید این پدیده نروژی بهترین مهاجم دنیا در یک دهه آینده خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس با کریستوف فرویند، مدیر ورزشی باشگاه اتریشی سالزبورگ مصاحبه‌ای درباره ارلینگ هالند، ستاره سابق این تیم انجام داده. هالند نروژی در باشگاه سالزبورگ بود که درخشید و نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مهاجمین دنیا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سپس راهی بوروسیا دورتموند شد و با پیراهن این تیم هم فوق‌العاده ظاهر شد تا حالا شایعات زیادی درباره انتقال او به تیمی بزرگتر مثل رئال مادرید مطرح شود.

 

 

مدیر ورزشی سالزبورگ در مصاحبه با آ‌اس درباره شم بالای این باشگاه در استعدادیابی و از جمله کشف استعدادهای درخشانی مثل ارلینگ هالند، اوپامکانو و سادیو مانه گفت:" بله درست است، ما تماسهایی داریم و آنها را پیدا می‌کنیم. ما برای رشد و پیشرفت فوتبالیست‌های جوان باشگاه خیلی جذابی هستیم. این برای ما کلید موفقیت است چون باشگاه کوچکی هستیم".

 

فرویند درباره اینکه هالند با اینکه از یوونتوس هم پیشنهاد داشته چطور سالزبورگ را انتخاب کرده گفت:" هالند پیشنهادهای زیادی داشت. ولی ما به او نشان دادیم که قبلا چه پدیده‌های جوانی به باشگاه آمده‌اند و بعد چه پرش‌های بزرگی کرده‌اند. ارلینگ و پدرش خیلی هوشمندانه تصمیم گرفتند و فهمیدند که برای یک جوان 17ساله خوب نیست با باشگاهی بزرگ قرارداد امضا کند".

 

 

مدیر ورزشی سالزبورگ درباره پیوستن هالند به دورتموند در ماه ژانویه گفت:" من از این اتفاق تعجب نکردم. من یک سال و نیم است او را می‌شناسم و می‌دانم چه بازیکن استثنایی و باشخصیتی است. او مصمم به پیشرفت است. با اینکه هیچوقت نمی‌شود آینده را صد در صد پیش‌بینی کرد ولی من مطمئنم او در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد و در یک دهه آینده بهترین مهاجم اروپا یا یکی از بهترین‌های اروپا خواهد شد. او پتانسیل عظیمی دارد".

 

سالزبورگ بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سالزبورگ بروسیا دورتموند ارلینگ هالند ارلینگ هالند مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر