Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:52:20 GMT

مراکز تعویض پلاک مرکزی از فردا بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۳۰۵۱

مراکز تعویض پلاک مرکزی از فردا بازگشایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی حسینی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: پیرو این دستورالعمل، جلسات هماهنگی با رؤسای شماره گذاری و شرکت‌های پیمانکار درباره مراکز تعویض پلاک استان برگزار شد و کارشناسان پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک بازدید کردند و از طرفی موارد ابلاغی از سوی وزارت بهداشت به صورت مستمر با وضع موجود در مراکز تعویض پلاک بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: این پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده شامل کنترل ورودی‌های مراکز تعویض پلاک از طریق تب سنج، ضدعفونی کردن این مراکز، استفاده از تجهیزات پیشگیری از کرونا برای کارکنان و مراجعه کنندگان، رعایت فاصله در بین مراجعه کنندگان و… است.

حسینی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پذیرش به صورت خودروهای زوج و فرد انجام می‌شود و بر این اساس خودروهایی که آخرین عدد سمت راست پلاک آنها زوج است، در روزهای زوج و خودروهایی که آخرین عدد سمت راست آنها فرد بوده در روزهای فرد برای دریافت خدمات شماره گذاری به این مراکز مراجعه کنند.

کد خبر 4908303

منبع: مهر

کلیدواژه: تعویض پلاک پلیس راهور شماره گذاری خودرو ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند بارش باران جهش تولید استانداری قزوین مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان