Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا از کنفدراسیون‌های قاره‌ای پیشنهاداتی را در ارتباط با تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره‌های مختلف به سال ۲۰۲۱ دریافت کرده است. این پیشنهاد به دلیل وجود اختلاف بین فیفا و بعضی از کنفدراسیون‌ها بر سر تاریخ بازی‌های ملی است که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

اختلاف بین فیفا و کنفدراسیون آسیا هنوز هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد فیفا این است که مسابقات معوقه انتخابی جام جهانی در ماه‌های مارس و ژوئن به ماه‌های سپتامبر و اکتبر منتقل شود در حالی که AFC قصد دارد این مسابقات را در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار کند تا به فدراسیون‌ها فرصت به پایان رساندن لیگ‌های خود و همچنین به پایان رساندن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بین ماه‌های آگوست و سپتامبر را بدهد.

بعضی از کنفدراسیون‌ها هم به فیفا پیشنهاد کرده‌اند منتظر بماند تا وضعیت به ویژه در اروپا مشخص‌تر شود. فیفا هم از از مسئولان کنفدراسیون‌ها درخواست برگزاری کارگاه‌هایی را داشته است تا در این ارتباط صحبت کند.

255 41

کد خبر 1380573

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی جام جهانی 2022 کنفدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی