Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی قربانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در روز‌هایی که جامعه نیاز به آرامش و توسل به اهلبیت علیهم السلام دارد و به نقش دعا و توسل در دفع بلایا تاکید شده این هفته توسل خانگی در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: برنامه‌های توسل خانگی همراه با پخش زنده از شبکه اصفهان با رویکرد امید بخشی و آرامش بخشی به جامعه برپا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در راستای جلوگیری از انتشار این ویروس و اجرای طرح زیارت از راه دور، همشهریان می‌توانند نهمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی را که در قالب زنده از شبکه اصفهان و صفحه حسینیه مجازی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پخش می‌شود را مشاهده کنند.

او گفت: برنامه‌های توسل خانگی سازمان اوقاف همراه با سخنرانی شخصیت‌های دینی و واعظین نام آشنای استان با موضوع نقش توسل و دعا در دفع بلا‌ها و گرفتاری‌ها با محوریت دعا، معنویت و آرامش بخشی از یاد خدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قربانی افزود: فعالیت حضوری هیئت‌های مذهبی و اماکن مقدسه به جهت پیشگیری از بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده است و برنامه توسل خانگی با ارتباط‌های مستقیم از اماکن و بقاع مقدسه استان جهت بهره‌مندی از فضا‌های تعاملی به صورت زیارت مجازی پخش می‌شود.

او گفت: این هفته برنامه توسل خانگی با سخنرانی حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر و مدیحه سرایی محمود طالبی امروز جمعه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ از امامزاده قاسم (علیه السلام) مورچه خورت بدون حضور مستمع و به صورت زنده از شبکه اصفهان و همزمان در لایو اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان پخش می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اصفهان اوقاف و امور خیریه شاهین شهر توسل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد اسماعیل زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در سال گذشته نیز برخی پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود:  ساخت پارک‌های محلی، احداث میدان «نماز» و یادمان شهید گمنام، اصلاح هندسی برخی معابر، لکه‌گیری و آسفالت و بهسازی شماری از مسیرها از جمله این طرح‌هاست.
شهردار محمدآباد تصریح کرد:بهره برداری از پارک کوهستانی، اصلاح و تعبیه روشنایی میدان ورودی شهر از سمت اصفهان، احداث میدان خروجی شهر به سمت شهرضا و تکمیل آزادسازی برخی خیابان‌ها از جمله دیگر پروژه‌های مورد اشاره محسوب می‌شود. 
وی اضافه کرد: مرمت آثار تاریخی و گردشگری، تکمیل پد(محل استقرار و پرواز) بالگرد و تکمیل استخر ذخیره آب‌های سطحی از جمله پروژه‌هایی دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
اسماعیل زاده با بیان اینکه سومین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی را در ارگ تاریخی این شهر افتتاح کردیم، گفت: بالغ بر ۳۰ غرفه از برخی شهرهای استان‌ اصفهان و مناطق دیگر مانند آذربایجان شرقی و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند. 
وی با اشاره به اینکه گردشگری از جمله مباحث با اهمیت این خطه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: هرچه بتوانیم زیرساخت‌های مرتبط با این صنعت را ارتقا بخشیم می‌توانیم محمدآباد را به خطه‌ای مسافرپذیر تبدیل کنیم. 
اسماعیل‌زاده گفت: نمایشگاه نامبرده از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است و امیدواریم این روند رو به رشد در سال‌های آینده نیز تداوم یابد. 
وی اضافه کرد: شهر محمدآباد و به طور کلی شهرستان جرقویه از منابع طبیعی و محیط زیست زیبا و بکر سود می‌برد و بی‌شک گردشگری طبیعی بویژه با توجه به مجاورت آن با پارک ملی کلاه قاضی قابلیت پیشرفت دارد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی