Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رزن بر لزوم وحدت رویه در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان سید رضا سلامتی در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه که با حضور فرماندار،امام‌جمعه شهر دمق،فرمانده سپاه ناحیه رزن برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مددرسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرولا آغاز شد که با اجرایی شدن این رزمایش خانواده‌های هدف، توسط دستگاه‌های مرتبط شناسایی و با جذب خیرین بسته‌های معیشتی تهیه و جهت جلوگیری از موازی کاری طبق لیست به این خانوارها اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این طرح خیرین در صنف‌های مختلف ، کارمندان دولت ، عموم مردم ، نیروهای نظامی و انتظامی در حد توان با اهداء نذورات خود ، شرایط را جهت تهیه بسته‌های اهدایی مساعد و در این عمل خداپسندانه شریک خواهند شد ، سپس پس از تهیه ، بسته‌ها طبق برنامه منظم و سازمان‌دهی شده در اختیار خانواده‌های هدف قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان رزن، افزود: هماهنگی حاصله بین دستگاه‌ها در چهارچوب قانون و طبق اطلاعات، باعث ایجاد نظم ، سرعت بخشیدن درروند کار، جلوگیری از موازی کاری و از همه مهم‌تر باعث حفظ شأن و حریم خصوصی خانواده‌های هدف خواهد شد.

وی گفت : امیدواریم با وحدت رویه ایجادشده در این امر خداپسندانه بتوانیم در ماه‌های آینده، نذورات مردمی و غیره را در مراسمت مختلف در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وحدت کمک مومنانه فرماندار رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد