Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی باقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که فعالیت این مراکز مشروط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا است و در صورت هرگونه کوتاهی در این زمینه ، بلافاصله فعالیت مراکز متخلف متوقف می شود.

وی با اعلام این که برای آسان سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز و شلوغ نشدن ناگهانی آنها تدابیری از قبل اندیشیده شده است ، توضیح داد : برای سهولت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تعویض پلاک مقرر شده است مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک خودروی آنها عدد زوج ۲، ۴، ۶ و ۸ است ، در روزهای زوج و مالکان خودروهای دارای پلاک فرد هم در روزهای فرد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مهدی باقری از مالکان و خریداران خودرو خواست هنگام مراجعه به این مراکز علاوه بر همراه داشتن مدارک شخصی ، اقلام بهداشتی همانند ماسک ، دستکش و نوشت افزارهای شخصی نیز همراه داشته باشند.

وی گفت : نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزشگاه‌های رانندگی هم توسط گروه‌های نظارتی پلیس راهنمایی و رانندگی به طور مستمر رصد خواهد شد.

رییس پلیس راهور مازندران افزود : برای جلوگیری از تجمع افراد و رعایت فاصله اجتماعی ، مقابل غرفه ها و باجه ها در مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی خط کشی فاصله گذاری صورت گرفته و افراد باید هنگام مراجعه فاصله یک متری را رعایت کنند .

سرهنگ باقری افزود : همچنین مراجعه کنندگان هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا " پوز Pos " باید از تماس مستقیم انگشتانشان با دکمه ها اجتناب و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

وی تاکید کرد : نشستن روی صندلی های سالن انتظار نیز باید با رعایت فاصله مشخص باشد.

سرهنگ باقری تعداد مراکز تعویض پلاک استان مازندران را ۱۲ واحد و آمار آموزشگاه های رانندگی پایه یکم ، دوم و سوم را هم ۱۰۶ واحد اعلام کرد و گفت : از آن جایی که تعطیلی حدود ۲ ماه این خدمات را در استان شاهد بوده ایم ، مردم سعی کنند به نوبت و با حوصله پیگیر کار خود باشند.

مراکز تعویض پلاک و آموزشگاههای رانندگی در مازندران اوایل اسفند ماه پارسال به دنبال شیوع بیماری کرونا با مصوبه استانی تعطیل شدند و این وضعیت بعدها با مصوبه ملی ادامه یافت.

شیوع بیماری کرونا در مازندران از سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل شروع شد. سرعت شیوع این بیماری اواخر اسفند ماه به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین ماه امسال هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد. بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان به کمتر از ۴۲۰ نفر رسیده ، ضمن این که آمار بیمارانی که پس از بهبودی روزانه از مراکز درمانی ترخیص می شوند همچنان بیشتر از آمار بیماران جدیدی است که بستری می شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران بیمارستان پلیس راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک خودرو بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری