Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:57:51 GMT

مفقود شدن 4 کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در شمشک

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۵۰۵

مفقود شدن 4 کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در شمشک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تهران درباره آخرین جزئیات امدادرسانی از ریزش بهمن در شمشک و تعداد مفقودان توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تهران در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه ریزش بهمن در شمشک اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۳ امروز سقوط بهمن در منطقه کوهستانی شمشک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه تیم‌های عملیاتی برای اعزام به منطقه آماده شدند.

تاجیک نوری با اشاره به تیم‌های امدادی گفت: ۵ تیم عملیاتی در کنار ۳ تیم تخصصی کوهنوردی از منطقه شمیرانات و ۱ تیم واکنش سریع متشکل از ۶ نفر به همراه یک قلاده سگ به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تهران بیان کرد: تیم‌های امدادی هم اکنون به منطقه مورد نظر رسیده اند و  درحال جستجو و کمک رسانی هستند و با توجه به اخبار واصله احتمالا ۴ نفر بر اثر ریزش بهمن مفقود شده اند و این تیم‌های امدادی درحال جستجوی آن‌ها هستند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: ریزش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر