Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:14:55 GMT

مهار آتش سوزی قالیشویی در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۶۱۹

مهار آتش سوزی قالیشویی در مشهد

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از عملیات آتش نشانان ۴ ایستگاه برای مهار آتش سوزی مهیب انبار یک قالیشویی در شمال این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، احمد مرندی با اشاره به اینکه آتش سوزی قالیشویی در مشهد مهار شد، اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک کارگاه قالیشویی در شمال شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۸،۶،۴۲،۸ را به محل حادثه در بولوار پنجتن اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد ،حریق در قسمت انبار ضایعات و الوار یک کارگاه قالیشویی به وسعت یکهزار مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به قسمت اصلی کارگاه و محل نگهداری و شست و شوی موکت و قالی ها دستباف و ماشینی بوده که  به سرعت آتش نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش این حریق را پس از دقایقی مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را بصورت کامل اطفائ کردند.

وی خاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش سوزی به ۲ کارگاه ، انبار و دستگاه های خط تولید نخ و پرز در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

مرندی یادآور شد: متاسفانه این  قالیشویی بزرگ فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین بیمه نامه آتش سوزی بوده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

گفتنی است، در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت بامداد امروز  جمعه به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

انتهای پیام / 70059

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی مشهد آتش نشانی افسر نگهبان آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز