Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@13:33:22 GMT

حبس یک نفر زیر بهمن در منطقه شمشک

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۶۷۷

حبس یک نفر زیر بهمن در منطقه شمشک

ساعت24-معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اساس گزارشات اولیه یک نفر در زیر بهمن رخ داده در منطقه شمسک محبوس است و از وضعیت حیاتی وی اطلاعی نداریم.

حامد سجادی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در گفتگو با خبرنگار مهر با توضیح درباره جزئیات حادثه سقوط بهمن در جاده شمشک گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵ ظهر امروز رخ داده و تا کنون چهار تیم عملیاتی برای امداد رسانی به منطقه اعزام شده‌اند.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: منطقه مذکور کوهستانی بوده و حوالی شمیرانات و دربند است. ارتفاعات نیز دارای برف بوده که منجر به سقوط بهمن شده است.

وی با اشاره بر تلفات این حادثه اظهار داشت: تاکنون چهار نفر بر اثر سقوط بهمن حادثه دیده‌اند که بر اساس گزارشات اولیه یک نفر در زیر بهمن محبوس است و از وضعیت حیاتی وی اطلاعی نداریم.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سه فرد دیگر نیز دچار مصدومیت شده‌اند و به منظور رسیدگی به وضعیت آنها تیم‌های عملیاتی اعزام شده است.

سجادی در پایان تصریح کرد در حال حاضر یک بالگرد و یک قلاده سگ تجسس از سازمان امداد و نجات برای رسیدگی به وضع مصدومین و بررسی بیشتر میزان حادثه به منطقه اعزام شده است. با توجه به شرایط جوی و صعب‌العبور بودن منطقه امیدواریم عملیات تا پایان امروز به اتمام برسد.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حبس شمشک معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی