Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@18:30:20 GMT

مهمانداران باید ماسک بزنند!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۴۹۹۰

مهمانداران باید ماسک بزنند!

تین نیوز

یونایتد ایرلاینز اعلام کرده است که مهمانداران این شرکت هواپیمایی آمریکایی از این پس به پوشیدن ماسک در کابین هواپیما موظف خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازَ ایسنا، یونایتد ایرلاینز که بدون شک بزرگترین شرکت هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه جدید اعلام کرده است که به منظور حفظ سلامت مسافران و خدمه پروازی و همچنین رعایت نکات بهداشتی به هنگام شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، مهمانداران به هنگام انجام وظیفه خود در داخل کابین هواپیما از امروز ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ موظف به پوشیدن ماسک خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که در وب سایت سی ان ان آمده است، این ایرلاین آمریکایی به تمامی مهمانداران و خدمه پروازی خود اعلام کرده که باید از این پس با ماسک های بهداشتی و استاندارد جلوی صورت (دهان و بینی) خود را بپوشانند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا تاثیر گذار باشند.

به نظر می رسد که این شرکت هواپیمایی با همکاری و مذاکرات انجام شده با انجمن مهمانداران ایالات متحده آمریکا به این تصمیم رسیده است تا در کنار فاصله گذاری اجتماعی، احتمال انتقال و انتشار این ویروس را درمیان مسافران و خدمه پروازی به کمترین حد ممکن برساند و بتواند از ماههای آینده بسیاری از پروازهای خود را به مدار و برنامه عادی بازگرداند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: یونایتد ایرلاینز مهمانداران هواپیما ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد