Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست علمی پیش‌همایش "ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران" به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست با موضوع "تأثیر متقابل پاندمی هیجانی و پاندمی عفونی بر یکدیگر" در روز دوشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 16 الی 18 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان این نشست دکتر مهرنوش هدایتی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ دکتر روح‌الله شهابی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علومذ  انسانی و مطالعات فرهنگی و و دکتر حمید پورشریفی، دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی و بازرس انجمن روان‌شناسی ایران خواهند بود که به ترتیب با موضوعات "تاب‌آوری در دوران پاندمی"، "همزمانی بروز همه‌گیری جسمانی و روان‌شناختی پیامدهای روان‌شناختی شیوع کرونا به مثابه یک اپیدمی" و "نگاهی روان‌شناختی به کرونا، چالش‌ها و فرصت‌ها" به سخنرانی خواهند پرداخت. دبیر علمی این همایش دکتر احمد پاکتچی خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت و دسترسی به جلسه مجازی این نشست فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک http://www.ihcs.ac.ir/coronaconf/fa/news/19408 اقدام کنند و بهتر است برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی، به مرورگرهای Firefox، Google Chrome یا Safari دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این پژوهشگاه پیش از این نیز در تاریخ 27 فروردین اولین نشست علمی پیش‌‏همایش "ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران" با عنوان «تأملات فلسفی درباره بحران کرونا» و دومین نشست علمی پیش ‏همایش "ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران" را نیز با موضوع «رویکرد تاریخی- اجتماعی به مسئله کرونا» در تاریخ 3 اردیبهشت برگزار کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کروناویروس انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی کرونا در ایران پژوهشگاه علوم ابعاد انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد