Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی اعضای اصلی دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» اعلام شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، ‌به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر مجازی، میرنادر مظلومی، علیرضا زرگوشیان در بخش نمایش طنز و شقایق فتحی ، الهام فقانی در بخش نمایش عروسکی و حمیدرضا فکرت ، بیتا محمودی در بخش نمایش خلاق مسئولیت هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» به شرح ذیل است: علی یازرلو_ حسین مزینانی_  علی عبادت طلب _ میثم یوسفی _ فاطیما سرلک ، هنرمندانی هستند که در این جشنواره همراه این پویش #کرونا_را_شکست_می‌دهیم حضور دارند و داوری را به عهده گرفته‌اند.

حسن پورگل محمدی دبیر جشنواره در احکامی جداگانه، پیروز میرزایی، افشین جلالی جعفری و ابوفیاض حیدری را به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی، دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» منصوب کرد. جدول 30 فیلم برگزیده هیئت انتخاب نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» هم در تاریخ 1399/02/10  منتشر می شود.

 نخستین جشنواره سراسری تئاتر مجازی «تک» به دبیری حسن پورگل محمدی که قرار بود در تاریخ 20فروردین مهلت ارسال آثار باشد به علت استقبال هم وطنان ایرانی در داخل کشور و خارج از ایران تا پایان فروردین ماه تمدید شد و نتایج نهایی و اختتامیه در شب میلاد آقا امام حسن مجتبی در ماه مبارک رمضان برگزار و اعلام می شود، دبیر جشنواره بیان کرد به دلیل رفاه و بهداشت حال شرکت‌کنندگان به علت ویروس کوویید 19 ( کرونا) اختتامیه به صورت مجازی در تاریخ جمعه 1399/2/19 شب میلاد آقا امام حسن مجتبی بصورت زنده ( لایو آنلاین) در پیج اینستاگرام آموزشگاه هنرهای نمایشی دراما @academydramaart  به کار خود پایان خواهد داد؛ بدین ترتیب، اختتامیه جشنواره به آدرس تهران، پیشوا،میدان نماز،جنب مسجد امام خمینی، آکادمی تئاتر پیشوا انجام می شود.

بر‌اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، حضو فیزیکی مهمانان، علاقه مندان و شرکت کنندگان جشنواره در محل برگزاری اختتامیه واجب و الزامی نیست و برای ایمنی و سلامت خود بهتر است بصورت مجازی  علاقه‌مندان و تئاتردوستان شرکت کنند و یا با شماره 09192592488  نسبت به حضور در مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

R1018188/P4001/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر