Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:13:29 GMT

وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۵۷۴

وزیر ارتباطات به پویش ایران همدل پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا و اِعمال قرنطینه برخی کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی با مشکل روبه رو شده است. این شرایط سخت، همدلی ایرانیان را می طلبد تا بتوانیم با کمک یکدیگر از این بحران جهانی عبور کنیم. به همین دلیل برخی چهره های مشهور کشورمان برای کمک به هموطنان پیش قدم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تهران. او با دعوت از برخی دوستانش از جمله محمد جواد آذرجهرمی، وزیر ارتباطات خواست تا به پویش " ایران همدل بپیوندند. 

وزیر ارتباطات نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود ضمن قبول این دعوت نوشت: « علیرض بیرانوند دیشب منو برای همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل دعوت کرد. «مه بوم وِ نذرت، ری چَشِم» علی بیرو! کلمه‌ی «مواسات» رو از معلم پرورشیمون که مرد باصفایی هم بود، زیاد شنیدم؛ می‌گفت یعنی به فکر هم بودن؛ با دیدن ناراحتی دیگران ناراحت شدن؛ یعنی دلمون برا هم بتپه! کاری که مردم ایران در انجامش نمونه‌اند. تو سیل، زلزله و همین کرونا هم زیاد از این صحنه‌ها دیدیم.

بیشتر بخوانید: اجرای زیبای سرود ایران توسط سربازان سلامت بر پشت بام بیمارستان

چی بهتر از دعوت به مواسات و هوای همدیگرو داشتن؟ منم به همراه معاونینم تصمیم گرفتیم به مدت ۵ماه، یک چهارم حقوق ماهانه رو کنار بگذاریم برای داشتن سهم کوچیکی تو این همدلی. از همه‌ی همکاران وزارتخونه هم با ارسال یک نامه دعوت کردم تا اون‌ها هم هر درصدی که می‌تونند رو کنار بگذارند تا مبلغ جمع شده رو به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت بخریم که از آموزش جا نمونند.

منم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشه؛ اما این‌بار می‌خوام سنت شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند. از اپراتور‌های تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل)، شرکت‌های اسنپ، تپسی، کافه‌بازار، صبا ایده (آپارات)، تخفیفان، آسان‌پرداخت، هفت‌هشتاد، به‌پرداخت ملت، دیجی‌کالا و همه‌ی شرکت‌های اکوسیستم نوآوری دعوت می‌کنم تا فارغ از تنوعی که دارند، هم‌دلی‌شان را در ایفای مسئولیت اجتماعی تحقق ببخشند؛ به هر روشی که مناسب‌تر می‌دانند و با هر واژه‌ای که می‌پسندند «هم‌دلی از هم‌زبانی خوش‌تر است»! دعوتتان می‌کنم در روز‌های پیش رو برای تحقق رویا‌های همه‌ی مردم ایران مبارزه کنیم و هر کدوم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد به یک منطقه خاص رسیدگی کنیم تا در ماه مبارک رمضان، تنها صدای ایران، همدلی باشه و همه با هم، آجر به آجر ایران_همدل و آینده روشن را بسازیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد