Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطائی نژاد گفت: تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی در فارس برای تمدید دفترچه درمانی خود نیاز به مراجعه به شعب و کارگزاری ها تا پایان اردیبهشت ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود عطائی نژاد» از اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی فارس تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی در فارس برای تمدید دفترچه درمانی خود نیاز به مراجعه به شعب و کارگزاری ها تا پایان اردیبهشت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس افزود: اعتبار تمامی دفترچه های درمانی تا پایان این ماه، تمدید شده است و این اقدام با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با تردهای غیر ضروری انجام می شود.

وی اضافه کرد: اتمام کفالت مستمری بگیران بازمانده و افراد تحت پوشش مستمری بگیران بازنشسته و از کارافتاده تامین اجتماعی نیز که تا اردیبهشت و خرداد بوده تا اول تیر و مرداد امسال، اعتبار دارد و نیاز به مراجعه حضوری به شعب برای این افراد نیست.

عطائی نژاد با اعلام سایت تامین اجتماعی، بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی فارس با مراجعه به آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir  می توانند برای فیش حقوقی، تعویض دفترچه، پرداخت اقساط و ... اقدام کنند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی کرونا در فارس تامین اجتماعی فارس تمدید مهلت شیراز تامین اجتماعی فارس تا پایان اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در پاره‌ای از نقاط هرمزگان ناپایداری وضع جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) در پاره‌ای از مناطق غربی و شمالی، ارتفاعات و با احتمال کمتر برخی مناطق مرکزی، شرقی و دریایی هرمزگان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات بویژه در غرب و شمال استان خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: امروز خلیج فارس با وزش بادهای جنوب شرقی و تنگه هرمز با وزش بادهای جنوب غربی نسبتا مواج خواهد شد.

وی افزود: در پاره‌ای از نقاط بویژه در خلیج فارس احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعدازظهر فردا با افزایش بادهای جنوب غربی، شمال غربی دریا نسبتا مواج خواهد شد.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس در برخی از ساعات به بیش از ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دما خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت