Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهور شهر همدان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: باد شدید موجب شکسته شدن تابلو حدود ۲ تنی راهنمایی در بلوار شهید احمدی روشن و سقوط آن بر روی یک دستگاه کامیون عبوری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه موجب اختلال در تردد خودروها در این معبر شد، اظهار داشت: این تابلو در حدفاصل میدان مدرس به سمت زیرگذر پژوهش، پس از شکسته شدن بر روی اطاقک یک دستگاه خاور سقوط کرد و یکی از میله های فلزی آن از کنار شانه و کتف راننده خاور عبور و موجب جراحت شدید وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: بلافاصله راننده این خودرو توسط عوامل اورژانس برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: پس از این اتفاق برای مدتی مسیر حدفاصل میدان مدرس به سمت زیر گذر پژوهش جهت جابجایی این تابلو مسدود شد که با امدن جرثقیل و هدایت تابلو و خودرو به حاشیه بلوار، تردد دوباره به حالت عادی بازگشت.

وی یادآور شد: چنانچه این تابلو بر روی یک دستگاه سواری سقوط می کرد به طور حتم تمامی سرنشینان خودرو جان خود را در دم از دست می دادند.

محمدحسن باقری‌شکیب کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان، نیز با اعلام اینکه وزش باد نسبتا شدید که از بامداد جمعه آغاز شده تا روز یکشنبه هفته آتی در همدان ماندگار است، افزود: وزش باد شدید صبح امروز موجب شکسته شدن تنه و شاخه برخی از درختان و جابجایی و سقوط سطل ها و باکس های زباله در سطح شهر همدان شد.

۴۶

کد خبر 1380666

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین