Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایتالیا موفق شد در فینال جام جهانی 2006 آلمان در ضربات پنالتی فرانسه را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی فینال جام جهانی 2006 که در ورزشگاه برلین آلمان برگزار شد دو تیم ایتالیا و فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان لاجوردی پوشان موفق به شکست حریف شدند.

دو تیم یکی از زیباترین بازی‌های فینال در ادوار مختلف جام جهانی را ارائه دادند و هم ایتالیا و هم فرانسه فرصت‌های بیشمار گلزنی در این بازی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان وقت معمول و اضافه این بازی نتیجه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ضربات پنالتی این تیم ایتالیا بود که موفق شد فاتح جام هجدهم شود.

نکته حائز اهمیت در این بازی درگیری زیدان و ماتراتزی مدافع تیم ایتالیا بود که در نهایت به اخراج ستاره فرانسوی‌ها ختم شد. بسیاری از کارشناسان اخراج زیدان در این بازی را علت اصلی باخت فرانسه می‌دانند چراکه از لحاظ روحی نیز خروس‌ها دچار افت شدند. ضربه سر زیدان به سینه ماتراتزی سرنوشت جام را تغییر داد. ایتالیا توانست با این برد انتقام فینال جام ملت‌های اروپا در سال 2000 را از فرانسه بگیرد.

لحظه‌های دیدنی و حساس این بازی را در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا فرانسه زیدان جام جهانی 2006 آلمان ماتراتزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!