Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:21:16 GMT

انتقاد روسیه از گزارش سالانه کنترل تسلیحات آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۸۹۲

انتقاد روسیه از گزارش سالانه کنترل تسلیحات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نق از تاس، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان شده است که خلاصه گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در مورد رعایت قراردادهای بین‌المللی در عرصه کنترل تسلیحات و خلع سلاح و عدم انتشار به کنگره آمریکا ارائه شد آشکارا رویکرد گزینشی و بخشی آمریکا به رعایت تعهدات در عرصه کنترل تسلیحات و خلع سلاح و عدم اشاعه تسلیحات را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه خلاصه گزارش سالانه خود با موضوع پایبندی کشورها به معاهده کنترل تسلیحاتی را به کنگره این کشور تحویل داد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در گزارش وزارت خارجه آمریکا اجازه این کشور برای ارزیابی نقض یا عدم رعایت توافقنامه‌های بین‌المللی از سوی کشورهای دیگر مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 4908539 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کنترل تسلیحات روسیه ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی روسیه فلسطین سوریه ایران شیوع کرونا داعش لیبی ترکیه کنترل تسلیحات وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • چراغ سبز انگلیس برای حمله به خاک روسیه؛ وعده کامرون به زلنسکی!
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است