Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@09:15:31 GMT

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۹۴۸

به گزارش ایلنا، فدراسیون جهانی پاراوالیبال که چهل سال پیش در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد، امروز از شاخص ترین افرادی که در سراسر جهان و طی چهار دهه اخیر در توسعه، ارتقا و پیشرفت والیبال نشسته نقش موثری داشته اند، تقدیر نمود.

در میان این افراد، با افتخار نام پنج ایرانی به چشم می خورد که با صدورتقدیرنامه هایی که به امضای "بری کوزنر" رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال رسیده است، از زحمات آنها تقدیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته نخستین فرد از این مجموعه است که به سبب فعالیتش در رشته والیبال نشسته در کسوت ورزشکار، مربی، مدیر ورزشی و مدرس مورد تقدیر قرار گرفته و در متن تقدیرنامه برای وی آمده است:

"در بزرگداشت حضور چهار دهه رشته پاراوالیبال در بازی های پارالمپیک، هیات مدیره پاراوالیبال جهانی از آقای هادی رضایی برای حضور و مشارکت فعال ایشان در این رشته در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی بین المللی و در سطوح مدیریتی و اجرایی و تدریس قدردانی می نماید."

فرد بعدی علی کشفیا است که به عنوان ورزشکار بین المللی و نیز عهده دار بودن سمت های اجرای و مدیریتی مورد تقدیر قرار گرفته است.

از میان ده‌ها ورزشکار ایرانی نیز پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی به عنوان ورزشکاران بین المللی که در طول ادوار مختلف پارالمپیک موفق به افتخار آفرینی شده اند، مورد تقدیر قرار گرفته اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی پاراوالیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.
این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی