Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:08:47 GMT

لیما: آرزو دارم با امارات به جام جهانی بروم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۵۹۷۱

لیما: آرزو دارم با امارات به جام جهانی بروم

مهاجم برزیلی تیم الوصل قصد دارد با گرفتن تابعیت امارات برای تیم ملی این کشور بازی کند.

به گزارش" ورزش سه"، تیم ملی امارات که در رقابت های مقدماتی جام جهانی  در یکی از آسان ترین گروه ها با 6 امتیاز از چهاربازی در رده چهارم است قصد دارد در ادامه مسابقات تیمش را با اضافه کردن یک مهاجم برزیلی نام آشنا تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو لیما مهاجم 27 ساله و برزیلی که در سال 2014 از واسکوداگاما به الوصل امد موفق شد در 124 بازی 102 گل برای زردهای شهر دبی به ثمر برساند.


لیما در گفت و گویی که با رادیو برزیل "Verde de Esporte" با تایید این موضوع که با قبول تابعیت کشور امارات و حضور در تیم ملی این کشور موافقت کرده رویای خود را حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی امارات عنوان کرد:" فدراسیون فوتبال امارات وقتی با من صحبت کرد انگیزه اش حضور در جام جهانی 2022 و موفقیت در جام ملت های آسیا 2023 بود."


او افزود:" وقتی مذاکره شروع هر دوطرف خواهان توافق بودند و زمان زیادی برای به نتیجه رسیدن طول نکشید. شاید به این خاطر که من شش سال است که درالوصل بازی می کنم و مثل هر بازیکن دیگر دوست دارم در بازی های بین المللی حضور داشته باشم. شکی نیست که تیم ملی امارات این آرزوی من را برآورده می کند و امیدوارم با این تیم به جام جهانی برسیم. تیم امارات یک پروژه بسیار خوبی را شروع کرده و یکی از تیم های مطرح قاره آسیا است. آن ها اهدافی دارند که مطابق با آرزوهای من است چرا که مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 شروع شده و انتظار می رفت من بتوانم در بازی های ماه مارس(فروردین) بازی کنم.  اما تعویق  مسابقات به خاطر کرونا باعث شده که اولین بازی من با لباس تیم ملی امارات عقب بیفتد."

امارات تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تیم ملی امارات تیم ملی امارات جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ دکتر محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رای از سوی اعضاء این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل: برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردو‌های آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر می‌شود.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را محیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شده‌اند در سال جاری ان شاء الله قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم. امیدوار هستیم این روال ادامه یابد تا در نهایت شاهد پویایی و بالا رفتن میزان مشارکت در ورزش دانشگاهی باشیم.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان