Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:18:16 GMT

معرفی‌نامه‌های سازمان سینمایی آنلاین می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۰۱۰

معرفی‌نامه‌های سازمان سینمایی آنلاین می‌شود

رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد:هیچ کدام از معرفی‌نامه‌های سازمان سینمایی نیاز به مراجعه حضوری ندارد

حسین انتظامی روز جمعه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: از عید فطر، هیچ‌کدام از مجوزها و معرفی‌نامه‌های ‎سازمان سینمایی، نیاز به امضا نخواهند داشت؛ زیرا در سامانه، قابل مشاهده و راستی‌آزمایی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی پروانه ساخت، نمایش، گواهی مالکیت، مجوز مؤسسه، آموزشگاه‌، سینما، مرکز فنی و تمدید آنها و نامه‌های همکاری نیاز به مراجعه حضوری ندارد.​

‏تمام نوبت‌ها، مجوزها و نامه‌های صادره هم برای همگان قابل مشاهده است.

رئیس سازمان سینمایی اضافه کرد: اگر هم کسی به سیاق سنت منسوخ همچنان علاقه به نسخه چاپی و امضای سبز رنگ دارد، می‌تواند چاپ بگیرد و همان را برای امضای مدیر ذیربط بیاورد!

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها

با دستور رئیس سازمان سینمایی کشور، کلیه آثار سینمایی خارجی که در پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شوند، باید تاییدیه سازمان سینمایی را جهت نمایش از این سکو‌ها اخذ کنند.

به گزارش انتخاب، محمد خزاعی در این نامه خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با اشاره به حضور پررنگ آثار سینمایی خارجی (شامل آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و آثار بلند سینمایی) در سکو‌های نمایش فیلم کشور آورده است:

«با استناد به ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

در این نامه بر تهیه ساز و کار‌های لازم جهت تشکیل و اداره این مجموعه نظارتی و نیز تدوین دستورالعمل نحوه نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌ها و آثار سمعی و بصری متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم تاکید شده است.

خزاعی در این نامه همچنین تدوین ضوابط ناظر بر فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر بستر‌های نمایش فیلم و نیز برگزاری جلسات مختلف با بخش‌های مربوطه را خواستار شده است.

با توجه به اهمیت نظارت بر آثار سینمایی خارجی و پایش محتوایی این آثار صدور این ابلاغیه فصل تازه‌ای در تخصصی شدن و تمرکز بیشتر بر ماهیت آثار خارجی ارزیابی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد