Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:00:44 GMT

مجوز پرداخت حقوق ۵۰ میلیون تومانی در سال ۹۹ بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۶۰۴۱

مجوز پرداخت حقوق ۵۰ میلیون تومانی در سال ۹۹ بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون، برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده، موضوع دریافت حقوق ۵۰ میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در واکنش به اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره اینکه با وجود برخی قوانین مجلس در سال 99، شاهد دریافت حقوق 50 میلیون تومانی هم خواهیم بود، گفت: این موضوع در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، افزود: قرار شد، بحث دریافت حقوق 50 میلیون تومانی از سوی برخی افراد به دلیل وجود تعدادی از قوانین را هفته آینده در کمیته‌‌ای مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا بدانیم کدام قوانین باید در مجلس اصلاح شود.   رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس دیوان محاسبات به استناد مجوز قانونی که شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده، سه برابر 7 برابر حداقل حقوق و دستمزد که رقمی بالاتر از 30 میلیون تومان خواهد شد، موضوع دریافت حقوق 50 میلیون تومانی را بیان کرده که در صورت صحیح بودن این مطلب باید اصلاح شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس دیوان محاسبات میلیون تومانی دریافت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند