Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمزی به تمجید از هم‌تیمی پرتغالی خود پرداخته است. 

طرفداری- آرون رمزی در ابتدای فصل جاری، به صورت آزاد از آرسنال به تورین منتقل شد. یکی از کسانی که به هافبک ولزی کمک کرد تا در یوونتوس جا بیافتد و با شرایط رختکن تیم انس بگیرد، کریستیانو رونالدو بود. رمزی در جدیدترین صحبت های خود به تمجید از فوق ستاره پرتغالی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Football Italia، رمزی در اینستاگرام خود گفت: 

کریستیانو علاوه بر اینکه یک بازیکن شگفت انگیز محسوب می شود، آدم بسیار خوبی هم است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می آید. وقتی او را در اولین تمرین دیدم، به سالن غذاخوری رفتم و از من خواست که سر میز او بنشینم. ما مدت زیادی با هم حرف زدیم، چون او باعث شد فورا کنارش احساس راحتی کنم. کریستیانو انسان فوق العاده ای است و هم تیمی هایش را دوست دارد، علاوه بر این در تمرینات هم همیشه نهایت تلاش خود را انجام می دهد. 

رمزی در ادامه صحبت هایش از احتمال بازنشسته شدنش در کاردیف گفت:

من به لطف این باشگاه، توانستم به بک بازیکن حرفه ای تبدیل شوم. به نظرم یک روز می توانم به آنجا بازگردم، چرا که نه؟ البته در حال حاضر هیچکس نمی داند که چه اتفاقی می خواهد رخ دهد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)